Php Radyo Scripti Ücretsiz İndir

Merhaba arkadaşlar ben dahil birçoğumuzun arayıpta bulamadığı radyo dinleme scriptini sizlere sunuyorum zamanında baya bi aramıştım iyice gıcığıma gitmişti siz aramayın diye blogumda paylaşmaya karar verdim. Arkadaşlar bu scriptin en güzel özelliği şudur ki bunu kurduktan sonra siz sadece radyo yayınıyla uğraşacaksınız yönetim paneli olan bu scripti indirin keyfinize bakın neyse lafı fazla uzatmadan kuruluma ve dosya indirme linklerine geçelim diyorum ben hadi güle güle kullanın . . . 

Scriptin Kurulumu : 
yonetim-paneli Adlı klasörü açın içindeki Ayarlar.PHP dosyasına oluşturduğunuz mysql bilgilerini girin daha sonra oluşturduğunuz db'ye radyo.sql phpmyadmin ile import edin kurulum bitmiştir güle güle kullanın.

Admin Giriş Bilgileri İse : 

K.adı : admin
Şifre : 123456
Demo Eklenecektir Kendi Hostuma Kurum Demoyu Ekleyeceğim . .

Scriptin Görünümü :

Scriptin Demosu  ve İndirme Linki :
Scriptin Alternatif İndirme Linki :

Dosya Rar Şifresi (Tüm Dosyalarda Aynı Şifre Geçerlidir) :

www.bloguncel.org

Yazılardan ilk benim haberim olsun diyorsan kaydol :

1 yorum:

yorum
Unknown
AUTHOR
7 Şubat 2016 19:18 delete

admin paneline nasıl giriş yapıcam şifre yanlış diyo

Cevapla
avatar